SAN Accent nominatie voor Canday met Syncasso, we cash, we care.

Campagne is genomineerd in categorie Business-to-Business

24 MAART 2016, AMSTERDAM | HEESWIJK DINTHER

Canday ontwikkelde een positionering en introductiecampagne rond de synergie tussen twee fusiepartners: een combinatie van een harde, feitelijke aanpak met een zachte, menselijke benadering voor betere incassoresultaten. De merkessentie ‘We cash. We care’ vormt het middelpunt van de merkintroductie waarin we met prikkelende waarom-vragen kenbaar maken dat Syncasso de nieuwe en innovatieve incassopartner in de branche is. De doelstellingen van de campagne waren helder en duidelijk.

Commercieel: 1) Bestaande klanten van twee fusiepartners overtuigen met nieuwe propositie. 2) Nieuwe klanten aantrekken. 3) Leads genereren.

Communicatie: 1) Merk- & inhoudsbekendheid vergroten. 2) Mentaliteitsmerk in de categorie worden.

Alle doelstellingen: gerealiseerd/overtroffen.

Bureau: Canday. Creative Agency. I.s.m.: Blue Field Agency. Lukkien.

Account: Natascha van den Ende (Client Services Director), Robbert Oidtmann (Project Manager).

Copy: Barry de Waal, Rutger Rijken.

Art: Martijn Rijken, Gijs Zegers.

Strateeg: Martijn Rijken, Barry de Waal.

Opdrachtgever: Dick Kruiswijk, Directeur Markt en Communicatie Syncasso.

Campagnes en content als kickstart voor business. Today is Canday gelooft dat campagnes van vandaag gebaseerd zijn op glasheldere business-cases. Op sterke ideeën die de aandacht trekken en effectief zijn door hun slimme mechanisme. Zo maken we werk dat mensen raakt, verrast en verbindt. Dat doelen behaalt, verlegt en overtreft. En dat business creëert, vernieuwt en versnelt.