Nieuwe Look-O-Look campagne uit Canday keuken

Landelijke introductie Look-O-Look Sweet Surprise

07 SEPTEMBER 2016, DEN BOSCH, THE NETHERLANDS
Look-O-Look Sweet Surprise is de nieuwste productlijn die door het bekende snoepmerk wordt gelanceerd. Canday ontwikkelde de landelijke campagne, waarin een Italiaanse, Japanse en Britse chef de nieuwe producten Sweet Surprise Pizza, Sushi en Cake op culinaire wijze aanprijzen. De campagne bestaat uit TV-commercials, pre-rolls, print advertenties, brand activation en social posts.

Verrassing

Look-O-Look van Perfetti van Melle staat bekend als snoepmerk dat continu verrast. Met volledig nieuwe producten én met nieuwe combinaties van bestaande producten. Deze reputatie maakt Look-O-Look ook nu weer waar, met de drie nieuwe Sweet Surprise producten in de variaties Pizza, Sushi en Cake. Daarin zijn namelijk onder andere de overbekende zure matten verwerkt in snoep-sushi, en zien we de Look-O-Look aardbeiveters terug als 'vers bereide' pasta.

Visual storytelling

Martijn Rijken (Concept Director Art & Partner): 'Eén blik op de nieuwe Sweet Surprise producten en we zagen de enorme aandacht voor details. Het fijnproeversgevoel is de rode draad in het Sweet Surprise productconcept. Dat hebben wij vertaald in een campagne boordevol visual storytelling, waarbij je dat onmiskenbaar culinaire aspect in alles terugziet. Met de drie chefs natuurlijk, de smaakvol gepresenteerde ingrediënten waarmee ze hun gerechten maken én de slow motion foody style beelden. En dit allemaal in een keuken die herkenbaar geel-rood Look-O-Look gebrand is.' Barry de Waal (Concept Copy): 'Met een knipoog natuurlijk, want ook dát is typisch Look-O-Look. Zoals dat bewegende visje in het Sushi filmpje. En de voice-over die in de taal van de chef en niet in correct Nederlands geformuleerd is, om de culinaire beleving te versterken.'

"Speciaal voor jou bezorgd"

Martijn Rijken: 'Het packaging design van Sweet Surprise Pizza, Sushi en Cake doet door zijn uitstraling sterk denken aan de thuis bezorgde culinaire gerechten van de betere restaurants. Een gevoel dat we nog eens hebben versterkt door in de commercials en pre-rolls bewust niet te zeggen: "Nu in je supermarkt", maar: "Speciaal voor jou bezorgd in je supermarkt."'