Today is Canday brengt Rabobank Oss Bernheze weer dichter bij haar klanten.

Today is Canday maakt content campagne voor lokale Rabobank.

01 JUNI 2017, AMSTERDAM, HEESWIJK - DINTHER
Rabobank Oss Bernheze is een lokale bank met 10 vestigingen. Door o.a. online bankieren, minder mensen op lokale vestigingen en regionale ondersteuning buiten het werkgebied is er de behoefte de bank weer dichterbij haar klanten te brengen om de ambitie van meest klantgerichte bank te ondersteunen. Today is Canday ontwikkelt hiertoe een meerjarige content campagne waarbij zowel haar medewerkers als klanten den hoofdrol krijgen.

Het nieuwe dichtbij

De ambitie van Rabobank Oss Bernheze om (nog) dichterbij haar klanten te zijn, kent verschillende speerpunten. Allereerst de individuele en fysieke nabijheid. Speciale klantteams treden op als ambassadeur en verbinden tussen de bank enerzijds en haar klanten en omgeving anderzijds. Maatschappelijke nabijheid speelt hier ook een belangrijke rol in, evenals online ontwikkeling.

"‘We hebben zoveel mooie verhalen, we vergeten ze echter te vertellen.’" Theo Vinken
"‘Today is Canday opereert op het scheidsvlak van organisatie en communicatie, dit is exact wat we nodig hebben’." Rianne van Zanten

Campagnes en content als kickstart voor business. Today is Canday gelooft dat campagnes van vandaag gebaseerd zijn op glasheldere business-cases. Op sterke ideeën die de aandacht trekken en effectief zijn door hun slimme mechanisme. Zo maken we werk dat mensen raakt, verrast en verbindt. Dat doelen behaalt, verlegt en overtreft. En dat business creëert, vernieuwt en versnelt.