Overtoom kiest voor Canday

Eerste klant van nieuw bureau

01 JULI 2013, HEESWIJK-DINTHER
Na een oriëntatie onder vier bureaus heeft Overtoom voor Canday gekozen. Arie van Dusseldorp, Marketing Director bij Overtoom: 'De pitchpresentatie van Canday won het vooral op de combinatie van lef, vernieuwing en creativiteit.' Het bureau werkt op dit moment aan een landelijke, geïntegreerde campagne voor Overtoom. Cees van der Wel, Marketing Manager bij Overtoom: ‘De gekozen combinatie van media en middelen gaat maximaal effect sorteren’. www.canday.com

Overtoom

Overtoom maakt deel uit van de internationale Manutan Group, Europese marktleider op de zakelijke postordermarkt. Bij veel Nederlanders is Overtoom nog bekend van de commercials uit de jaren ’80 en de slogan: ‘Tuut-Tuut! Dat is snel! Dat lijkt Overtoom wel!’ Account director Natascha van den Ende: ‘Een mooie status, die wij vanaf eind 2013 samen met de klant gaan herstellen.’

Canday

Canday is 21 juni jl. opgericht. Het bureau ontwikkelt creatieve concepten voor interactieve merkcommunicatie. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Dockwise, Energyst, Jumbo Supermarkten, Koninklijke Nederlandse Munt, Shoeby en Vogel's.

Noot voor de redactie:

Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met account director Natascha van den Ende (06-22486915, natascha.vandenende@canday.com). Kijk voor een nadere kennismaking met dit nieuwe bureau op Canday.com.

"De pitchpresentatie van Canday won het op lef, vernieuwing en creativiteit." Arie van Dusseldorp, Marketing Director Overtoom
"De campagneslogan 'Tuut-tuut! Dat is snel! Dat lijkt Overtoom wel!' is nog steeds een begrip bij veel Nederlanders. " Cees van der Wel, Marketing Manager Overtoom

Campagnes en content als kickstart voor business. Today is Canday gelooft dat campagnes van vandaag gebaseerd zijn op glasheldere business-cases. Op sterke ideeën die de aandacht trekken en effectief zijn door hun slimme mechanisme. Zo maken we werk dat mensen raakt, verrast en verbindt. Dat doelen behaalt, verlegt en overtreft. En dat business creëert, vernieuwt en versnelt.