Herpositionering voor Ultrasun International!

Ultrasun kiest wederom voor Canday.

09 APRIL 2014, HEESWIJK-DINTHER, THE NETHERLANDS
De markt waarin Ultrasun acteert is veranderd. Reden voor hen om kritisch naar het merk te kijken. Canday heeft Ultrasun opnieuw gepositioneerd in de markt. Door een raakvlak te creëren met wellness, worden niet enkel de producten op een juiste manier belicht, maar voldoet het ook aan de verschuivingen die momenteel gaande zijn in de markt.

Ultrasun, al 40 jaar actief in wellness producten zoals zonne- en collageenbanken, kiest wederom voor Canday!

Canday verzorgde de herpositionering van dit oer-Hollandse merk.

Markt

“De markt waarin wij reeds 40 jaar actief zijn, verandert. We merken dat onze producten niet enkel meer in de zonnestudio’s van de wereld geplaatst worden, maar onderdeel worden van het totale wellness pakket dat de consument tot zich neemt” aldus Thijs Fabels, directeur van Ultrasun International. “Reden voor ons om kritisch naar ons merk te kijken en hierbij heeft Canday ons perfect geholpen. Samen hebben we Ultrasun weten te positioneren als partner in wellness met een open en internationale uitstraling!”

Details

De verschuiving in de markt vereist een bijpassende uitstraling en positionering. Canday heeft Ultrasun opnieuw gepositioneerd in de markt, met een focus op de beleving en het resultaat van het gebruik van een Ultrasun product. Het positieve en prettige gevoel als resultaat van een sessie, sluit perfect aan bij de behoefte van de, steeds drukker wordende, consument. Met de claim ‘Recharge yourself’ wordt ook voldaan aan de behoefte van de consument om dat ene moment voor zichzelf te pakken en weer vol energie aan de slag te gaan.

"Belangrijk is dat de visuele stijl interessant is en wereldwijd te herkennen is. Hierin is Canday zeker geslaagd”, aldus Thijs Fabels. “Het is niet enkel het product wat de aandacht krijgt, maar met name het resultaat. Dit is ook waar onze focus ligt. Het gevoel wat men krijgt na een bezoek aan de studio of het centrum is dan ook het belangrijkste. Dat dit door een machine van Ultrasun is gecreëerd is secundair, maar voor ons niet minder prettig!”

Ultrasun

Ultrasun is een oer-Hollands bedrijf dat zich heeft ontwikkeld tot één van de toonaangevende bedrijven in zijn sector. Via kantoren in onder andere Europa, Noord-Amerika en Azië bedienen zij klanten over de gehele wereld. Het diverse aanbod zonnebanken, en tegenwoordig ook collageenmachines, biedt een ruime keuze uit kwalitatieve producten voor zowel de zonnestudiohouder als wellness centra en sportscholen.

Canday

Canday is 21 juni 2013 opgericht. Het bureau ontwikkelt creatieve concepten voor interactieve merkcommunicatie. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Manutan, Dockwise, Energyst, Jumbo Supermarkten, Koninklijke Nederlandse Munt, Shoeby, Euronics, Leolux en Vogel's.

Bureau Canday

Account management: Gerben Timmers

Project management: Saskia Pelders

Art director: Hans Segeren

Graphic design: Wesley van der Heijden

Productie brand movie: Raoul Schaaf

Sound: Canday

Webdesign: Willem Nikkelen

Webbouw: Indicia Interactiv

Ultrasun

Directie: Thijs Fabels & Willem Fabels

Marketing manager: Leontien Verveer

Noot voor de redactie:

Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met account director Natascha van den Ende (06-22486915, natascha.vandenende@canday.com). Kijk voor een nadere kennismaking met dit nieuwe bureau op Canday.com.

""Belangrijk is dat de visuele stijl interessant en wereldwijd te herkennen is. Hierin is Canday zeker geslaagd”" Thijs Fabels | Directeur Ultrasun International

Campagnes en content als kickstart voor business. Today is Canday gelooft dat campagnes van vandaag gebaseerd zijn op glasheldere business-cases. Op sterke ideeën die de aandacht trekken en effectief zijn door hun slimme mechanisme. Zo maken we werk dat mensen raakt, verrast en verbindt. Dat doelen behaalt, verlegt en overtreft. En dat business creëert, vernieuwt en versnelt.