CSU kiest voor Canday

CSU heeft haar positionering aangescherpt, Canday tekende voor de creatieve ontwikkeling.

27 NOVEMBER 2014, HEESWIJK-DINTHER
Canday heeft onlangs de pitch voor de herpositionering van CSU gewonnen. Op basis van gedegen strategisch onderzoek vanuit de klant, heeft het bureau een nieuwe positionering ontwikkeld. Daar waar vergelijkbare bedrijven vaak communiceren over nóg schoner, of nóg goedkoper, wordt met ‘Scherp op Schoon’ de mentaliteit van het bedrijf uitgedragen die daar aan ten grondslag ligt. Niet met het geijkte plaatje van blije mensen die schoon maken wat al schoon is. Nee, door dat te belichten wat bedrijven willen zien: een partner die scherp is op alles wat ze doen en hoe ze het doen.

CSU

CSU is met 30 vestigingen en 12.000 mensen een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak. CSU is voor zeer diverse bedrijven een deskundige, proactieve en innovatieve partner in schoonmaak en gelieerde markten. Vanuit een verantwoord rendement en een continuïteitsstreven helpt CSU met duurzame oplossingen klantdoelstellingen te verwezenlijken. Deze combinatie van waarden en voordelen én daarmee de uniciteit van het schoonmaakbedrijf, is de basis geweest voor de Scherp op Schoon positionering, welke door de markt zeer positief wordt ontvangen. 2015 zal in het teken staan van het verder uitrollen van het merk naar de verschillende PMC’s die CSU kent.

Canday

Het bureau ontwikkelt creatieve concepten voor interactieve merkcommunicatie. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Kwantum, Swiss Sense, Perfetti van Melle, Manutan, Energyst, Jumbo Supermarkten, Quantore, Heesen Yachts, ERIKS, Winkelstraat.nl, Koninklijke Nederlandse Munt en Vogel's.

Noot voor de redactie:Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met account director Natascha van den Ende (06-22486915, natascha.vandenende@canday.com). Kijk voor een nadere kennismaking met dit nieuwe bureau op Canday.com.

Campagnes en content als kickstart voor business. Today is Canday gelooft dat campagnes van vandaag gebaseerd zijn op glasheldere business-cases. Op sterke ideeën die de aandacht trekken en effectief zijn door hun slimme mechanisme. Zo maken we werk dat mensen raakt, verrast en verbindt. Dat doelen behaalt, verlegt en overtreft. En dat business creëert, vernieuwt en versnelt.