SAN Accent nominatie voor Canday met Syncasso, we cash, we care.

Campagne is genomineerd in categorie Business-to-Business

24 MAART 2016, AMSTERDAM | HEESWIJK DINTHER

Canday ontwikkelde een positionering en introductiecampagne rond de synergie tussen twee fusiepartners: een combinatie van een harde, feitelijke aanpak met een zachte, menselijke benadering voor betere incassoresultaten. De merkessentie ‘We cash. We care’ vormt het middelpunt van de merkintroductie waarin we met prikkelende waarom-vragen kenbaar maken dat Syncasso de nieuwe en innovatieve incassopartner in de branche is. De doelstellingen van de campagne waren helder en duidelijk.

Commercieel: 1) Bestaande klanten van twee fusiepartners overtuigen met nieuwe propositie. 2) Nieuwe klanten aantrekken. 3) Leads genereren.

Communicatie: 1) Merk- & inhoudsbekendheid vergroten. 2) Mentaliteitsmerk in de categorie worden.

Alle doelstellingen: gerealiseerd/overtroffen.

Bureau: Canday. Creative Agency. I.s.m.: Blue Field Agency. Lukkien.

Account: Natascha van den Ende (Client Services Director), Robbert Oidtmann (Project Manager).

Copy: Barry de Waal, Rutger Rijken.

Art: Martijn Rijken, Gijs Zegers.

Strateeg: Martijn Rijken, Barry de Waal.

Opdrachtgever: Dick Kruiswijk, Directeur Markt en Communicatie Syncasso.