Kenneth Smit kiest voor Canday

Op basis van een creatieve pitch heeft Kenneth Smit voor Canday gekozen als het nieuwe creatieve bureau.

29 JULI 2016, AMSTERDAM
Iedere trainer en opleider lijkt hetzelfde, de markt is overvol. Canday ontwikkelde voor Kenneth Smit een positionerend campagne concept en activatie strategie die de trainer en opleider voor ondernemend Nederland weer scherp neerzet en beter op de kaart gaat zetten.

Iedere trainer en opleider lijkt hetzelfde, de markt is overvol. Als je niet naar het logo kijkt, lijken alle aanbieders op elkaar. Kenneth Smit onderscheidt zich, naast het aanbod dat zij doen, op haar mentaliteit. Niet iedereen is zomaar geschikt voor Kenneth Smit, je moet echt het beste uit je willen halen en daar zelf veel in investeren. Een mentaliteitsmerk met het motto: 'Jij vraagt wat van ons, maar wij vragen ook zeker wat van jou. Alleen dan kun je beter worden'.

Bij het ontwikkelen van het nieuwe positionerende concept, heeft Canday de bestaande thematiek - Becoming Great - niet overboord gegooid, maar juist omarmd en aangescherpt. "Het voelde goed dat Canday onze kracht wist te behouden en dit naar het volgende niveau heeft gebracht", aldus Martin van den Goorbergh, Commercieel Directeur bij Kenneth Smit.

Canday gaat de tweede helft van dit jaar aan de slag om het concept verder uit te werken. Eén van de eerst zichtbare middelen zal de website zijn.

Over Kenneth Smit

Kenneth Smit zorgt als marktleider al meer dan 25 jaar voor waardevolle medewerkers die bedrijfsdoelen helpen realiseren. Dat doen ze met praktijkgerichte commerciële managementtrainingen en opleidingen die binden en boeien en bijdragen aan het bedrijfsresultaat van hun opdrachtgevers en een succesvolle carrière van de deelnemers.
Kenneth Smit werkt met ruim 75 trainers die als franchise nemers de trainingen en opleidingen door het hele land verzorgen.

Canday is een creatief bureau dat creatieve concepten voor merken en campagnes ontwikkelt. Canday ziet, grijpt en creëert elke dag kansen om de wereld van merken te vergroten. Opdrachtgevers zijn o.a.: Kwantum, Perfetti van Melle, FloraHolland, Energyst, Profile Car & Tyreservice, Manutan en Koninklijke Nederlandse Munt.

Noot voor de redactie:

Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met Client Services Director Natascha van den Ende (06-22486915, natascha.vandenende@canday.com). Kijk voor een nadere kennismaking met Canday op Canday.com.