Trendhopper kiest ook voor Today is Canday!

272235 vestigingthumb b79bc3 original 1518509697

Today is Canday brengt nieuwe positionering Trendhopper tot leven met uniek merkconcept voor de woonbranche.

Op basis van een gedegen bureau pitch heeft Trendhopper, een woonformule met 17 vestigingen, gekozen voor Today is Canday voor de creatieve vertaling van haar herpositionering. Doelstelling van deze transitie is om in 2020 een omnichannel formule te zijn en de komende 3 jaar significant te groeien. Ook de naamsbekendheid moet gaandeweg stijgen.

Over trendhopper

Trendhopper Trendhopper is een franchiseformule, opgericht in 1982 en sinds 2012 aangesloten bij Interieur Partner Ring / VME Nederland B.V.. De centrale organisatie is verantwoordelijk voor het formule management, styling, inkoop/collectioneren, marketing/communicatie, automatisering, opleidingen en advisering rond diverse bedrijfsaspecten. De Trendhopper franchisenemer is altijd zelfstandig ondernemer. Het accent bij Trendhopper ligt op inspirerende woonideeën en nieuwe woontrends. Trendhopper is een vriendelijke, inspirerende en eigentijdse winkel met veel trendy producten en een uitgebreide, steeds wisselende collectie voor mensen die actueel willen wonen.

De opdracht

Door de recente opleving in de interieur branche ziet Trendhopper de kans om Trendhopper snel op te schalen en het merk naar een nieuwe fase te brengen. Doelstelling van deze transitie is om in 2020 een omnichannel formule te zijn en de komende 3 jaar significant te groeien in Nederland. Ook de naamsbekendheid en binding met de consument moet gaandeweg stijgen. Grote nadruk lag hierbij op het onderscheidend neerzetten van de mentaliteit en karakter van Trendhopper in een landschap met veel concurrentie. Today is Canday heeft in de pitch de nieuwe visie vanTrendhopper vertaald naar een meerjarig merkconcept dat omnichannel doorvertaald zal gaan worden. In Q2 dit jaar zullen hiervan de eerste resultaten zichtbaar zijn.

“De woonwereld is toe aan wat nieuws: iets dat mensen wel begrijpen, maar nooit zelf aan gedacht zouden hebben. Today is Canday wist hier perfect de vinger op te leggen en kwam met een concept waar iedereen meteen enthousiast over was”

John Sluyter, Formule Manager Trendhopper.

“Trendhopper zal kosmopolitischer moeten worden in denken en doen, en er met volle overtuiging voor de klanten zijn. Het nieuwe merkconcept gaat hier significant aan bijdragen de komende jaren.”

John Sluyter, Formule Manager Trendhopper.