278050 hotel%20achterzijde1. d20903 large 1523956160

Today is Canday ontwikkelt de nieuwe positionering van The Duke.

Business- en golf club The Duke in Nistelrode gaat de komende jaren haar rol voor en dienstverlening naar haar leden - DGA geleide familiebedrijven en grote corporates - uitbreiden. Het reeds geopende hotel is hiervan een voorbeeld. The Duke heeft Today is Canday gevraagd deze bredere positionering te vertalen in een creatief concept dat voor de langere termijn de lading dekt. Komende tijd wordt dit concept gefaseerd geïmplementeerd.

The Duke is een bijzonder oord met een rijke geschiedenis die terugvoert tot de Romeinse tijd. Het glooiende heidelandschap van de 9 nieuwe holes vormde ooit het centrale punt van een Romeinse legerplaats. Het gebied is om die reden beschermd. Later in de middeleeuwen werd het gebied door de hertogen van Brabant ontdekt voor de jacht. De band met ‘s-Hertogenbosch (Duketown) van waaruit de jachtpartijen werden georganiseerd, is sinds die tijd gebleven. Inmiddels is The Duke uitgegroeid tot high-end business club voor DGA geleide familiebedrijven en grote corporates, waarbij gastronomie, hospitality en events hand in hand gaan. Komende jaren staan in het teken van het uitbreiden van de dienstverlening in verschillende PMC’s (Product Markt Combinaties), waarmee The Duke een nog significantere rol gaat spelen voor haar zakelijke leden.

“Today is Canday wist perfect het gewenste gevoel over te brengen van waar The Duke voor staat”

Marcel Arts, General Manager.

Today is Canday. The hybrid impact agency. Born in 2013. Born in the digital age.

Wij zijn Today is Canday. Hybrid impact agency voor merken en marketeers van vandaag, die willen verrassen, niet vervelen. Durfals die geen bestaand publiek lénen, maar een éigen publiek creëren. Transparant. Multidisciplinair. Even realistisch als visionair. Broedplaats voor tech geeks, datacrushers, structopaten, verhalenvertellers, beeldendenkers, digital natives, business masterminds en social addicts. Voor iedereen die onze mix van creatives én nerds, als springplank voor nieuwe ideeën ziet.

Alles wat jouw business nodig heeft om te groeien dus.