304494 beterbed logo liggend opzwart fc 1 dd280c large 1550740206

Beter Bed kiest voor Today is Canday voor de implementatie en uitrol van haar nieuwe strategie en gehele omni-channel marketing.

Na een zeer gedegen pitch gaat Today is Canday aan de slag om de nieuwe strategie van Beter Bed te vertalen naar zowel een aangescherpt merkconcept als de omni-channel aanpak die daar bij hoort.

Beter Bed is de afgelopen periode bezig geweest met het aanscherpen van haar merkpositionering. Dit als antwoord op veranderende concurrentie in de beddenmarkt (zowel offline als online) van vele spelers aan zowel de boven- en onderkant, die met nieuwe proposities marktaandeel proberen op te eisen. Met de nieuwe strategie kan Beter Bed nog duidelijker en onderscheidender haar unieke marktpositie als ervaren speler gaan uitdragen en claimen. Today is Canday gaat de formule hierbij helpen, met een sterke omni-channel benadering die op Touch, Tell en Sell niveau de nieuwe strategie voelbaar en merkbaar maakt.

Over Beter Bed

Beter Bed is begin jaren '80 opgericht met de opening van twee slaapspeciaalzaken. De succesvolle formule kenmerkt zich door een zeer uitgebreid assortiment, kwaliteitsproducten en verregaande service. In ruim tachtig winkels verspreid over heel Nederland wordt een brede en actuele collectie van slaapkamermeubelen, matrassen, bedbodems en bedtextielgeboden tegen concurrerende prijzen. Naast losse artikelen, zijn in de winkels ook de unieke package-deals te vinden: complete slaapkamers (ombouw, bedbodems en matrassen) voor een speciale eenheidsprijs. In de winkels staan altijd deskundige slaapadviseurs klaar om klanten te voorzien van een persoonlijk en uitgebreid advies.

Today is Canday. The hybrid impact agency. Born in 2013. Born in the digital age.

Wij zijn Today is Canday. Hybrid impact agency voor merken en marketeers van vandaag, die willen verrassen, niet vervelen. Durfals die geen bestaand publiek lénen, maar een éigen publiek creëren. Transparant. Multidisciplinair. Even realistisch als visionair. Broedplaats voor tech geeks, datacrushers, structopaten, verhalenvertellers, beeldendenkers, digital natives, business masterminds en social addicts. Voor iedereen die onze mix van creatives én nerds, als springplank voor nieuwe ideeën ziet.

Alles wat jouw business nodig heeft om te groeien dus.