Today is Canday aan de slag voor Cibdol CBD

338081 cbd oil 2347d5 large 1573648574

Today is Canday ontwikkelt zowel de merkstrategie voor Cibdol als de campagne voor een van haar PMC’s: Cibdol Beauty. Cibdol is een van de grooste fabrikanten van producten met CBD, hetgeen staat voor cannabidiol. Door de vele voordelen die consumenten ervaren bij het gebruik van CBD, wordt dit bestandsdeel steeds populairder. Cibdol heeft een eigen instituut in Zwitserland dat de meest pure CBD produceert door wetenschap, technologie en zware testing in te zetten.

Cibdol levert producten voor verschillende markten en toepassingen. Today is Canday tekende voor zowel de positionering strategie voor Cibdol als de campagne voor de verschillende lijnen.

338082 desktop f63b00 large 1573648616

Cibdol levert 100% natuurlijke, kwalitatief hoogwaardige CBD-olie, verkregen uit de beste Europese hennep. Mensen erkennen CBD steeds meer vanwege de vele therapeutische eigenschappen. Cibdol streeft er daarom naar haar klanten de zuiverste CBD-olie op de markt te leveren. Daarbij betrachten ze complete transparantie over het productieproces.

Today is Canday heeft Cibdol geholpen om haar product- en merkportfolio strategisch te duiden en de positionering scherper te maken. Daarnaast is het bureau druk bezig met het ontwikkelen de creatieve campagne en de lancering begin volgend jaar.

Today is Canday. The hybrid impact agency. Born in 2013. Born in the digital age.

Wij zijn Today is Canday. Hybrid impact agency voor merken en marketeers van vandaag, die willen verrassen, niet vervelen. Durfals die geen bestaand publiek lénen, maar een éigen publiek creëren. Transparant. Multidisciplinair. Even realistisch als visionair. Broedplaats voor tech geeks, datacrushers, structopaten, verhalenvertellers, beeldendenkers, digital natives, business masterminds en social addicts. Voor iedereen die onze mix van creatives én nerds, als springplank voor nieuwe ideeën ziet.

Alles wat jouw business nodig heeft om te groeien dus.