Today is Canday aan de slag voor Cibdol CBD

CBD-Oil.jpg
  • jpg

Today is Canday ontwikkelt zowel de merkstrategie voor Cibdol als de campagne voor een van haar PMC’s: Cibdol Beauty. Cibdol is een van de grooste fabrikanten van producten met CBD, hetgeen staat voor cannabidiol. Door de vele voordelen die consumenten ervaren bij het gebruik van CBD, wordt dit bestandsdeel steeds populairder. Cibdol heeft een eigen instituut in Zwitserland dat de meest pure CBD produceert door wetenschap, technologie en zware testing in te zetten.

Cibdol levert producten voor verschillende markten en toepassingen. Today is Canday tekende voor zowel de positionering strategie voor Cibdol als de campagne voor de verschillende lijnen.

desktop.jpg
  • jpg

Cibdol levert 100% natuurlijke, kwalitatief hoogwaardige CBD-olie, verkregen uit de beste Europese hennep. Mensen erkennen CBD steeds meer vanwege de vele therapeutische eigenschappen. Cibdol streeft er daarom naar haar klanten de zuiverste CBD-olie op de markt te leveren. Daarbij betrachten ze complete transparantie over het productieproces.

Today is Canday heeft Cibdol geholpen om haar product- en merkportfolio strategisch te duiden en de positionering scherper te maken. Daarnaast is het bureau druk bezig met het ontwikkelen de creatieve campagne en de lancering begin volgend jaar.

Favicon for cibdol.com CBD Swiss purity | 100% natural and tested CBD oil - Cibdol cibdol.com

Perscontacten