Today is Canday maakt video integraal onderdeel van haar dienstenportfolio als next step binnen de meerjarenvisie van de groep.

In februari dit jaar heeft Today is Canday met het Creative Mathness event onderbouwing gegeven aan haar visie als creatief en data gedreven campagne bureau. In dit event is Creative Mathness (data x creativiteit = maximale impact) vanuit verschillende oogpunten belicht.

Reeds in 2018 heeft Today is Canday de eerste stap gezet om haar visie te realiseren. Namelijk met de aankoop van online marketingbureau WeLikeMilk. WeLikeMilk borgt de datagedreven aanpak die cruciaal is voor het genereren van maximale impact van campagnes.

356588 img 2029%20bewerkt 0665c8 large 1591707063

Om ook het belang van content in impactvolle campagnes optimaal te kunnen borgen, heeft Today is Canday afgelopen maand de volgende stap ondernomen door binnen de groep een integrale samenwerking aan te gaan met het videobedrijf Pixelheaven. Met deze integrale samenwerking borgt het bureau zowel de kwaliteit als efficiency en ROI van de te produceren content.

“De samenwerking tussen Today is Canday voelt heel natuurlijk. We hebben beiden een can-do mentaliteit en een frisse “outsiders” kijk op het vak. Dat gaat zich zeker vertalen in betere en creatievere campagnes, ook als het budget uitdagend is”

Svenno Koemans (r), eigenaar Pixelheaven

“Vanuit zijn specifieke achtergrond snapt Svenno hoe je een boodschap op een aantrekkelijke en engaging manier moet overbrengen om de aandacht te trekken en houden. De high-end kwaliteit die hij standaard levert zie je lang niet overal. We zijn trots dat we op deze manier onze adverteerders nóg integraler kunnen bedienen!”

Natascha van den Ende (l), Managing Partner Today is Canday

Over Pixelheaven

356601 screenshot%202020 06 09%20at%2016.17.43 9a531a large 1591712335

Pixelheaven is meer dan 18 jaar geleden opgericht door ex- Arcade creative director Svenno Koemans en producer Isabelle Bequet en heeft zijn oorsprong in de entertainment branche. De eerste klanten waren Armin van Buuren, Tiesto, Jeroen van der Boom, Sony Music, TMF en Spinnin’ Records. Gaandeweg breidde dat zich uit naar werk voor American Expres, ABN Amro, Princess Yachts, Credit Agricole/Findio, Jumbo, RTL, Coolcat, Louwman Exclusive, McLaren, Toyota en Dutch Fashion Foundation.

Tegenwoordig ligt de focus op corporate films, branded content en tv commercials, liefst met een zo hoog mogelijk engagement karakter.

Today is Canday. The hybrid impact agency. Born in 2013. Born in the digital age.

Wij zijn Today is Canday. Hybrid impact agency voor merken en marketeers van vandaag, die willen verrassen, niet vervelen. Durfals die geen bestaand publiek lénen, maar een éigen publiek creëren. Transparant. Multidisciplinair. Even realistisch als visionair. Broedplaats voor tech geeks, datacrushers, structopaten, verhalenvertellers, beeldendenkers, digital natives, business masterminds en social addicts. Voor iedereen die onze mix van creatives én nerds, als springplank voor nieuwe ideeën ziet.

Alles wat jouw business nodig heeft om te groeien dus.