Vijf nieuwe cliënten: Wij hebben niet stilgezeten!

We zijn alweer sinds 16 maart thuis aan het werken. Maar we hebben, letterijk en figuurlijk, niet stilgezeten. De afgelopen drie maanden zijn we keihard bezig geweest voor onze klanten! Maar dat niet alleen: we hebben er ook maar liefst 5 nieuwe klanten bij! Een aantal daarvan is hieronder uitgelicht.

355742 hornbach zwolle d6d54f large 1591104435

New business #1. Nieuwe campagne HORNBACH

HORNBACH ondersteunt, helpt én lauwert graag extra die klanten die een passie voor vakwerk hebben. Het tonen, delen, verbeteren én bewijzen van hun klus-skills en hoe zij daarmee hun projecten goed tot een einde weten te brengen, verdient een podium. Want er is altijd iets te doen! Dat podium gaan we hen samen met geven. Hoe? Tja, dat houden we natuurlijk nog even geheim totdat de campagne live is . . . Dus hou je oren en ogen open. YippiejajaYippieYippieYeah!

355743 ziengs2 6de337 original 1591104502

New business #02: Ziengs. Optimaal gebruik maken van het momentum

Voor de schoenen formule Ziengs, hebben we in een campagne ontwikkeld die uniek inspeelt op het momentum. Want we weten dat als je het thuisblijven maanden lang volgehouden hebt, Zoomend met je collega’s en ’s avonds alle series van Netflix bingwatchend, ja dan snák je er naar dat favoriete paar schoenen dat je thuis droeg - of het nu een onflatteus paar sloffen/ sokken/ Crocs/ slippers/ oude sneakers is - in te ruilen voor iets nieuws! Tijd voor kekke, stoere, strakke, spiksplinternieuwe, modieuze stappers, dus!  Het creatieve idee? Dat houden we nog even voor ons, totdat het in de winkelstraten te zien is. Dus: stay tuned!

355744 f0d420c2 926b 48c7 b253 e1616de3e1ac 7a57e1 large 1591104770

New business #3: Geldshop. Wat Geldshop, Geldshop maakt.

Merkwaarde in de financiële sector is een gevoelig punt. De sector wordt er doorlopend van beticht niet transparant te zijn. Geloofwaardigheid ligt lastig en vertrouwen winnen en behouden is dan ook in communicatie de doorlopende dialoog. Deze markt kent ook nog eens talloze aanbieders, vaak onbekend voor de consument qua achtergrond of naamsbekendheid. Geldshop wil nu daarom graag hun autoriteit, meerwaarde en betrouwbaarheid duiden.

Ondertussen hebben we een mooie weg bewandeld en hebben we geleerd wat Geldshop - Geldshop maakt: dat Geldshop die (online) winkel is waar behulpzame collega’s klanten wegwijs maken in een groot aanbod aan financiële leenproducten die klanten financiële ruimte, meer vrijheid bieden. Ondertussen zijn we gebrieft op boodschappen die Geldshop wil delen en zijn we een TV campagne aan het creëren. Doelstelling is in juli al te gaan uitzenden. Binnenkort dus meer!

355745 8e65bd83 84df 47ac b0b1 dcddab4088a1 28c5ba original 1591104813

New business #04: ROBBshop. Klaar voor een nieuwe positionering!

Tijdens het eerste gesprek gaf directeur/eigenaar Rob aan klaar te zijn voor een aangescherpte positionering en professionalisering van de website. Waren wij in staat een creatieve vertaling te maken van de boodschap: ‘‘De webshop voor iedereen die zijn huis slimmer wil maken’’. Robbshop weet als geen ander dat het slimmer maken van een huis moeilijk en complex voelt. En heeft als doel om dit voor iedereen toegankelijk, makkelijk en begrijpelijk te maken. Dit doen we door directe ingangen te geven voor de juiste oplossingen voor jouw specifieke behoefte/vraag in domotica.

355746 embargo image de9939 large 1591104874

New business #05: ONDER EMBARGO

Today is Canday. The hybrid impact agency. Born in 2013. Born in the digital age.

Wij zijn Today is Canday. Hybrid impact agency voor merken en marketeers van vandaag, die willen verrassen, niet vervelen. Durfals die geen bestaand publiek lénen, maar een éigen publiek creëren. Transparant. Multidisciplinair. Even realistisch als visionair. Broedplaats voor tech geeks, datacrushers, structopaten, verhalenvertellers, beeldendenkers, digital natives, business masterminds en social addicts. Voor iedereen die onze mix van creatives én nerds, als springplank voor nieuwe ideeën ziet.

Alles wat jouw business nodig heeft om te groeien dus.