Canday presenteert Agency Reel 2k15

02 FEBRUARI 2015, HEESWIJK-DINTHER, THE NETHERLANDS

Canday is een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie. Elke dag duwen, schreeuwen, luisteren, verstillen, versnellen, veranderen, vertederen, vertellen, kleuren, knallen en prikkelen we. Omdat het maken van opmerkelijk werk, dat opmerkelijk wérkt ons creatieve hart sneller laat kloppen.

Dat kunnen we zéggen. Maar we laten het veel liever zien. Benieuwd hoeveel creativiteit je in 80 seconden kunt stoppen? Bekijk dan nu de Canday Agency Reel 2k15! Met in de hoofdrol ons werk, onze klanten en ons team. En onze verfrissende aanpak, waarbij we samen met grote en groeiende merken dagelijks kansen zien, grijpen en creëren. Als het maar zó creatief, zó interactief, zó tactisch doordacht of zó technologisch slim is, dat iedereen het wil zien, erover wil praten, of het wil delen.

We zijn er voor jou en je merk. Punt. Vraag dat maar aan merken als Manutan, Perfetti van Melle en Kwantum waarvoor we succesvolle campagnes ontwikkelen die even effectief als sympathiek zijn. Nieuwsgierig? Bekijk de Agency Reel 2k15 en ontdek de wereld van Canday!